Google Page Experience Update

وبلاگGoogle Page Experience Update
  • 2020-11-14 19:58:59

Google Page Experience Update

Google  نتایج جستجو را که دارای تجربه صفحه عالی هستند برجسته می کند. باری شوارتز در تاریخ 10 نوامبر سال 2020 در ساعت 11:00 صبح

گوگل روز سه شنبه تأیید کرد که به روزرسانی Google Page Experience در ماه مه آینده راه اندازی می شود. تقریباً یک سال پس از اعلام اولین به روزرسانی شرکت و شش ماه دیگر فرصت آماده سازی برای آن را داریم.

به روزرسانی ، تجربه کاربر مورد انتظار را برای رتبه بندی در نتایج جستجو در نظر می گیرد. گوگل در اعلامیه گفت: "امروز ما اعلام می کنیم که سیگنال های تجربه صفحه در رتبه بندی در ماه مه 2021 منتشر می شوند."

Google همچنین آزمایش "نشانگر بصری که صفحات نتایج جستجو را برجسته می کند و دارای تجربه صفحه عالی هستند" را آزمایش می کند. تجربه صفحه چیست؟

برای درک اینکه کاربر چگونه تجربه یک صفحه وب خاص را درک می کند ، Google مجموعه ای از سیگنال ها را ارزیابی می کند. اینها شامل سیگنالهایی از جمله سرعت بارگیری یک صفحه است ، اگر برای تلفن همراه مناسب باشد ، با HTTPS اجرا می شود ، دارای نسخه های داخلی است و اینکه آیا محتوا با بارگیری صفحه به اطراف می پرد.

همانطور که در ماه مه بیان کردیم ، تجربه صفحه از چندین فاکتور موجود رتبه بندی جستجوی Google تشکیل شده است ، از جمله به روزرسانی سازگار با موبایل ، به روز رسانی صفحه سرعت ، افزایش رتبه HTTPS ، مجازات بینابینی مزاحم ، مجازات مرور ایمن ، در حالی که معیارهای سرعت و سرعت را اصلاح می کنید. قابلیت استفاده این اصلاحات تحت آنچه Google نامیده می شود Core Web Vital است.

راهنمای ما برای Core Web Vital را بخوانید تا بیشتر به آنچه در مورد این معیارهای اصلی تجربه کاربر می دانید ، بپردازید. شاخص های تصویری تجربه کاربر در نتایج جستجو

هنگامی که به روزرسانی Page Experience فعال می شود ، گوگل گفت این روش های مختلفی را برای نمایش "شاخص تصویری" در نتایج جستجو آزمایش می کند که اگر یک نتیجه جستجوی خاص تجربه خوبی داشته باشد ، یک جستجوگر را مطلع می کند. Google قبلاً با نمادهای AMP ، برچسب های کند ، برچسب های سازگار با موبایل و موارد دیگر این نوع شاخص های بصری را نشان داده است.

Google نوشت: "ما معتقدیم که ارائه اطلاعات در مورد کیفیت تجربه یک صفحه وب می تواند برای کاربران در انتخاب نتیجه جستجویی که می خواهند بازدید کنند مفید باشد." "در نتایج ، قطعه یا پیش نمایش تصویر کمک می کند تا زمینه موضوعی برای کاربران فراهم شود تا بدانند یک صفحه چه اطلاعاتی می تواند ارائه دهد. شاخص های تصویری مربوط به نتایج روش دیگری برای انجام همین کار است و ما در حال کار بر روی یکی از این صفحات هستیم که صفحاتی را مشخص می کند که تمام معیارهای تجربه صفحه را داشته باشند. [تأکید اضافه شده است.]

ما از گوگل نمونه ای از این شاخص تصویری را درخواست کردیم ، اما این شرکت در حال حاضر چیزی برای به اشتراک گذاشتن ندارد.

دشوار است بگوییم که شاخص های تجربه کاربر چه مدت دوام می آورند ، این بستگی به این دارد که گوگل بر اساس داده ها تصمیم بگیرد ، آیا ارزش نمایش در نتایج جستجو را دارد.

تست بزودی گوگل گفت به زودی ممکن است این نمادها و برچسب ها را در نتایج جستجو مشاهده کنید. Google نوشت: "ما قصد داریم این آزمایش را به زودی انجام دهیم و اگر آزمایش موفقیت آمیز باشد ، در ماه مه 2021 آغاز می شود و جزئیات بیشتری درباره پیشرفت این مورد در ماه های آینده به اشتراک خواهیم گذاشت." نحوه آماده سازی برای به روزرسانی صفحه تجربه

اکنون می توانید برای تجربه کاربر آماده شوید تا اکنون به یک عامل رتبه بندی تبدیل شوید. گزارش Core Web Vital در کنسول جستجوی Google مکان عالی برای شروع درک عملکرد سایت شما در این مناطق است.

AMP برای نمایش مقالاتی در چرخ و فلک Top Stories در جستجو پس از این به روزرسانی در ماه مه 2021 مورد نیاز نخواهد بود. گوگل همچنان از AMP پشتیبانی خواهد کرد ، و آن را "یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه هایی برای ناشرانی است که به دنبال نتایج عالی صفحه را بدست آورید. " اگر نسخه AMP از محتوای خود را منتشر کنید ، جستجوی Google "به همان نسخه AMP بهینه شده در حافظه پنهان پیوند می دهد تا بهینه سازی ارسال به کاربران را کمک کند ، دقیقاً مانند امروز" ، این شرکت گفت

اینکه واقعاً چه تاثیری در رتبه بندی خواهد داشت هنوز مشخص نیست. بسیاری از متخصصان جستجوگرها انتظار دارند كه این امر نسبتاً جزئی باشد ، زیرا بسیاری از علائم Page Experience از قبل در الگوریتم های جستجوی Google نقش دارند. با این وجود شاخص تصویری که امروز Google اعلام کرد ، به SEO ها سخنران بزرگتری می دهد تا از شرکت های خود برای توجه بیشتر به Core Web Vital و سایر علائم تجربی دفاع کند.

"من فکر می کنم این مهمات خوبی به شما می دهد تا به تیم وب یا تیم عملکرد خود بروید و بگویید ،" سلام ، شما می دانید ، گوگل. . . [قرار است] این ظرف شش ماه منتشر شود و بنابراین ما باید روی آن تمرکز کنیم. "،" آجا فراست ، رئیس سئو سایت در HubSpot ، در جریان برنامه Live with Search Engine Land در به روزرسانی Page Experience در ماه ژوئن گفت ، " متقاعد کردن این تیم ها دشوار است که آنچه شما می خواهید روی آن تمرکز کنید ، همان چیزی است که آنها می خواهند روی آن تمرکز کنند ، بنابراین هر نوع به روزرسانی یا پیام رسانی رسمی به پیشبرد اهداف شما کمک می کند. "

سئو سایت

بهینه سازی سایت

تولید محتوا

تعرفه تولید محتوا

 

 

ارسال کامنت